- Podstawowe informacje dotyczące korzystania ze sklepu internetowego Coffee Service
- Sklep internetowy firmy Coffee Service Sp. z o.o. (zwanej dalej: „Coffee Service”) znajdujący się pod adresem www.coffee-service.pl umożliwia dokonywanie zakupów online, w zakresie towarów pozostających w aktualnej ofercie Coffee Service.
- Korzystanie ze sklepu internetowego Coffee Service odbywa się poprzez stronę internetową www.coffee-service.pl (zwaną dalej „Sklepem”). Aby skorzystać z możliwości zakupu towarów oferowanych w Sklepie, wymagane jest posiadanie poczty elektronicznej e-mail umożliwiającej odbiór wiadomości o wielkości co najmniej 100 kb.
- Sklep prowadzony jest przez Spółkę:
Coffee Service Sp. z o.o.
ul. Niemcewicza 26/U7
02-306 Warszawa
NIP: 5261342512
REGON: 011985964
TEL. (+48 22) 625 15 10, (+48 22) 628 06 83 - Założenie konta w Sklepie, dokonane za pośrednictwem wskazanej powyżej strony internetowej oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- Korzystanie ze Sklepu wymaga założenia konta poprzez zakładkę „Logowanie/rejestracja”. Rejestracja polega na założeniu konta poprzez podanie m.in. loginu oraz hasła użytkownika, a także wypełnieniu formularza rejestracyjnego, w którym należy podać następujące dane:
Nazwa firmy/ Imię i Nazwisko przedsiębiorcy;
Imię i nazwisko osoby upoważnionej do składania zamówień
Numer REGON;
Numer NIP/ NIP EU
Adres firmy (ulica, nr domu i lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj);
Telefon kontaktowy;
Adres e-mail; - Procedura rejestracji opisana w pkt 5 powyżej jest wymagana tylko przy pierwszym logowaniu i w przypadku prawidłowo dokonanej rejestracji. Przy kolejnych zakupach należy posługiwać się loginem w postaci zarejestrowanego adresu e-mail oraz hasłem użytkownika, które umożliwiają zalogowanie się na stronie, wybór towarów oraz ich zakup.
- Rejestracji oraz zakupu towarów mogą dokonywać jedynie przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 ust. 1 i 2 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. 2010.220.1447), tj. osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną – wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą. Za przedsiębiorców uznaje się także wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
- Sklep jest adresowany do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą na terenie Polski oraz Unii Europejskiej. Przedsiębiorcy spoza Unii Europejskiej oraz osoby fizyczne zainteresowane ofertą Sklepu, mogą kontaktować się z biurem Coffee Service za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@coffee-service.eu, celem ustalenia szczegółów ewentualnej transakcji.
- Podanie przez zarejestrowanego użytkownika danych identyfikacyjnych, określonych w pkt 5 powyżej, podczas rejestracji jest wymagane do założenia konta w Sklepie oraz do wiążącego złożenia zamówienia. Klientom Sklepu, którzy posiadają konto w Sklepie przysługuje prawo modyfikacji powyższych danych, w tym do poprawiania ich oraz usunięcia w każdym czasie. Sklep zastrzega sobie jednak, że w przypadku usunięcia danych niezbędnych do złożenia zamówienia, jego złożenie poprzez Sklep będzie dla użytkownika zablokowane.
- Dane identyfikujące użytkowników Sklepu, w szczególności w zakresie osób fizycznych, są przechowywane przez Coffee Service Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 29.04.2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004, Nr 100, poz. 1024).
- Dane osobowe udostępnione przez użytkowników Sklepu są wykorzystywane oraz przetwarzane jedynie w celu związanym z realizacją zamówienia oraz nie są udostępniane przez Coffee Service innym podmiotom.
- Zakres produktów oferowanych przez Coffee Service w sprzedaży online obejmuje w szczególności następujące grupy towarów:
Opakowania foliowe;
Materiały opakowaniowe;
Folie;
Maszyny używane;
Maszyny nowe.
- Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Realizacja zamówień następuje w dni robocze. W przypadku okresowego wyłączenia Sklepu na czas potrzebny do dokonania jego naprawy lub aktualizacji, użytkownicy o takiej przerwie w dostępie zostaną poinformowani poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronie Sklepu.
- W celu złożenia zamówienia w Sklepie po zalogowaniu się, należy dokonać wyboru towarów oraz ich ilości. Następnie należy wybrać formę płatności oraz sposób dostawy spośród podanych w kolejnych pozycjach formularza zamówienia. Aby zakończyć procedurę składania zamówienia należy wysłać wybrane zamówienie klikając w odpowiednią ikonę w ramach formularza zamówienia. Zamówienia przyjęte do realizacji pojawią się w „koszyku” oraz w zakładce umożliwiającej użytkownikowi śledzenie statusu danego zamówienia.
- Możliwe jest wprowadzenie zmian w zamówieniu lub całkowite jego wycofanie aż do momentu kiedy status zamówienia zostanie zmieniony na „przyjęte do realizacji” W przypadku osiągnięcia tego statusu przez dane zamówienie, użytkownik powinien indywidualnie skontaktować się z Coffee Service za pomocą poczty elektronicznej sklep@coffee-service.eu lub telefonicznie pod numerem: +48 22 759 01 65 (wewn. 101) celem potwierdzenia możliwości odwołania realizacji zamówienia.
- W przypadku zakupu opakowań standardowych należy zapoznać się za specyfikacjami dostępnymi na stronie internetowej. Jest to równoznaczne z akceptacją wszystkich zawartych w nich informacji.
- Przyjęcie zamówień do realizacji następuje:
w przypadku zamówień płatnych przelewem lub za pomocą systemu e-płatności PayU – po zaksięgowaniu się zapłaty za towar na podanym rachunku bankowym Sklepu (statutus płatności będzie widoczny w ramach konta użytkownika);
w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – po otrzymaniu przez Sklep zamówienia poprawnie złożonego przez klienta w ramach Sklepu. - Każde przyjęcie zamówienia zostanie potwierdzone za pomocą e-maila zwrotnego wysłanego do klienta po sprawdzeniu dostępności zamówionego towaru.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub częściową realizację zamówienia, w szczególności w przypadku niedostępności towaru w magazynie, Sklep zastrzega sobie prawo do powstrzymania się od realizacji zamówienia oraz zobowiązuje się do kontaktu z użytkownikiem w celu ustalenia sposobu oraz terminu realizacji zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, jeśli klient podał nieprawdziwe, niepełne lub błędne dane oraz w przypadku braku możliwości kontaktu z klientem w sprawie realizacji zamówienia.
- Ceny towarów dostępnych w Sklepie podane są w polskich złotych lub w euro i są cenami netto.
- Klient krajowy może wybrać jedną z następujących form płatności:
Płatność przelewem na konto bankowe (w formie przedpłaty 100%);
Płatność za pomocą systemu e-płatności PayU (w formie przedpłaty 100%)
Płatność gotówką przy odbiorze (pobierana przez kuriera);
Płatność gotówką przy odbiorze osobistym z magazynu. - Klient zagraniczny może wybrać jedną z następujących form płatności:
Płatność przelewem na konto bankowe (przedpłata 100%);
Płatność gotówką przy odbiorze osobistym z magazynu;
Klient UE chcący dokonać płatności przelewem na konto bankowe w PLN będzie obsługiwany poza sklepem internetowym w drodze indywidualnych ustaleń dokonywanych poprzez adres sklep@coffee-service.eu lub telefonicznie pod numerem: +48 22 759 01 65 (wewn. 101) - Magazyn główny Coffee Service znajduje się pod następującym adresem:
Magazyn Główny:
ul. Wąska 95, Sokołów
05-806 Komorów - Za złożone zamówienie klient krajowy otrzyma fakturę VAT wraz z towarem lub fakturę elektroniczną po uprzednim wyrażeniu zgody. Klienci z krajów UE fakturę WDT pocztą e-mail.
- Warunki dostawy zamówień
- W przypadku zamówień o wartości nie przekraczającej 5.000 (pięć tysięcy) złotych netto koszty dostawy pokrywa klient. Przy zamówieniach o wartości powyżej 5.000 (pięć tysięcy) złotych netto, koszt dostawy na terenie Polski pokrywa Sklep natomiast na terenie krajów UE warunki dostawy EXW magazyn.
- Klient może skorzystać z następujących form odbioru zamówionego towaru:
odbiór osobisty;
przesyłka kurierska. - Sklep korzysta z usług kurierskich firmy GLS (zwanej dalej „GLS”).
- W przypadku płatności przelewem koszt przesyłki wynosi 19 (dziewiętnaście) złotych za 1 (jeden) karton. W przypadku klientów z UE koszt przesyłki uzależniony jest od kraju i jest każdorazowo weryfikowany przy składaniu zamówienia.
- W przypadku płatności za pobraniem koszt przesyłki wynosi 19 zł za 1 (jeden) karton i 5 zł tytułem kosztu pobrania.
- Koszt przesyłki jest uzależniony od liczby zamówionego towaru (liczby kartonów). Klient otrzymuje informację o całości kosztów w trakcie składania zamówienia. Informacja ta dostępna jest również w ramach konta użytkownika w odpowiedniej zakładce.
- Przewidywany czas dostawy przesyłki od momentu wysłania wynosi 3 (trzy) dni robocze na terytorium Polski oraz od 3 (trzech) do 7 (siedmiu) dni roboczych na terytorium UE. Za dostarczenie przesyłki w podanym terminie odpowiada firma kurierska.
- Klient jest obowiązany do odbioru zamówionego towaru, a w przypadku płatności za pobraniem także do uregulowania płatności za zamówiony towar zgodnie z wybraną formą płatności.
- W przypadku nieodebrania przesyłki przez klienta zostanie ona zwrócona do Magazynu Głównego Coffee Service określonego w pkt 11 rozdziału II powyżej. W celu odbioru przesyłki klient skontaktuje się z Coffee Service, aby uzgodnić sposób odbioru przesyłki. W takim przypadku Coffee Service zastrzega sobie prawo do zażądania zapłaty kosztów manipulacyjnych do wysokości wartości zamówienia, na które składają się w szczególności koszty obsługi tej przesyłki po nieodebraniu jej przez Klienta, koszt jej przechowania, wydania Klientowi etc.
- Klient ma prawo odmowy odbioru zamówionego towaru jedynie w przypadku jeśli stwierdzi, że przesyłka jest uszkodzona, niekompletna lub ma naruszone opakowanie. Jeśli przesyłka ma naruszone opakowanie zewnętrzne, klient może sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki odmówić odbioru zamówionego towaru za spisaniem protokołu w obecności kuriera. W celu stwierdzenia uszkodzenia wewnętrznego przesyłki Klient w obecności kuriera GLS, który dostarczył przesyłkę sporządza protokół szkody. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego nazwę, ewentualnie markę i model towaru. Protokół szkody zostaje podpisany przez Klienta i kuriera z GLS, który dostarczył przesyłkę, a następnie powinien być dostarczony do Coffee Service.
- Odebrane przez klienta zamówienia nie podlegają zwrotowi. W przypadku stwierdzenia braków w zamówieniu lub niezgodności towaru z zamówieniem klient skontaktuje się indywidualnie z Coffee Service celem wyjaśnienia szczegółów tego zdarzenia.
- Sklep Coffee Service oraz GLS nie ponoszą odpowiedzialności za dostawę przesyłki, która została niepoprawnie zaadresowana z przyczyn leżących po stronie Klienta, kiedy adresat zmienił siedzibę bez powiadomienia Coffee Service w trakcie wykonywania dostawy oraz gdy zaistnieje siła wyższa uniemożliwiająca całkowicie dostawę, przede wszystkim taka jak: powodzie, strajki, trzęsienia ziemi, pożary, itp., w takich przypadkach Coffee Service zastrzega, że zamówiony towar może zostać złożony na przechowanie w Magazynie Głównym
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym rozdziale, a dotyczących warunków dostawy obowiązują „Regulamin Świadczenia Usług przez General Logistics System Poland Spółka z o.o.” dostępny na stronie GLS http://gls-group.eu/PL/pl/regulamin
- Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku w przesyłce, a także w przypadku opóźnienia przenoszącego 14 dni w dostawie zamówionego towaru, Klient ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamacje powinny być składane w formie pisemnej pocztą na adres firmy Coffee Service, faksem, poprzez stronę Sklepu lub pocztą e-mail, doręczenie reklamacji powinno nastąpić w terminie 5 (pięciu) dni od odbioru przesyłki.
- Reklamacje zgłoszone po terminie, reklamacje nieścisłe lub niekompletne, reklamacje uzupełnione po terminie lub reklamacje wniesione przez osobę nieuprawnioną traktuje się jak niewniesione.
- Zgłoszone reklamacje na wady opakowań lub folii rozpatrujemy po okazaniu etykiety identyfikacyjnej przyklejonej do każdej partii towaru. Wymagane jest określenie skali pojawienia się wady w danej partii produkcyjnej lub podanie odchylenia od wymaganych parametrów towaru.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. O całkowitym lub częściowym uznaniu lub odrzuceniu reklamacji Coffee Service informuje klienta w formie pisemnej w terminie określonym w zdaniu poprzednim.
- Reklamacje „Maszyny Nowe”
- Wszystkie „maszyny nowe” oferowane za pośrednictwem sklepu internetowego są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Sprzedający na wszystkie „maszyny nowe” udziela 12 miesięcznej gwarancji jakości.
- Dla zachowania gwarancji na „maszyny nowe” wymagane jest zgłoszenie reklamacji na piśmie w terminie 14 dni od dnia wykrycia wad zakupionej „maszyny nowej” oraz dostarczenie wadliwej „maszyny nowej” wraz z dowodem jej zakupu do siedziby Sprzedającego. Reklamacja powinna zawierać nazwę Klienta, dane kontaktowe oraz opis wad. Kupujący traci uprawnienia z gwarancji w przypadku niespełnienia wymienionych warunków.
- Zgłoszenie reklamacji na „maszyny nowe” rozpatrywane są w terminie 30 dni od dnia ich zgłoszenia. O uznaniu lub odrzuceniu reklamacji Coffee Service informuje klienta w formie pisemnej w terminie określonym w zdaniu poprzednim. W przypadku potwierdzenia wykrytych wad, Sprzedający w ramach udzielonej gwarancji zobowiązuje się dokonać naprawy wadliwej maszyny, wymienić wadliwą „maszynę nową” na maszynę wolną od wad, lub dokonać zwrotu płatności.
- Koszty pakowania i przesyłki „maszyn nowych” podlegających reklamacji ponosi Kupujący.
- Sprzedawca wyłącza w umowach z przedsiębiorcami odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Postanowienia końcowe
- Niniejszy regulamin nie narusza postanowień Ustawy z 11.05.2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz.U. 2001.63.638) oraz Ustawy z 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002.144.1204).
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie materiały zamieszczone na stronie Sklepu, ich wykorzystywanie i rozpowszechnianie bez zgody Coffee Service jest zabronione.
- Niniejszy Regulamin może być zmieniany przez Coffee Service w każdym czasie.
- Wszelkie spory wynikłe na tle obowiązywania niniejszego regulaminu rozpatrywane będą przez sądy powszechne właściwe według miejsca siedziby Coffee Service.
- Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone są w Ogólnych Warunkach Sprzedaży i Dostawy, dostępnych na stronie internetowej Coffee Service pod adresem http://coffee-service.eu/_PLIKI/OWSD/PL_OWSD.pdf Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją zawartych w nich postanowień.